نوشته شده توسط : غریبه

اگر در بررسی های خود به چنین حالتی رسیدم که همگی صرفا یک محتوا هستند، تنها کاری که می کنم این است که تلاش می کنم تا متفاوت ظاهر شوم! اگر موتورهای جستجو ببینند که شما در حال تولید حجم بالاتری از محتوای مرتبط با یک موضوع خاص هستید، باید منتظر بهبود نتایج و رتبه سایت خود در مورد آن عبارت‌ها باشید. شما به این ترافیک طبیعی نیاز شدیدی دارید چرا که تقریبا حدود ۹۳ درصد است اطلاعات از طریق موتورهای جستجو مبادله می شود.

با توجه به مزایا و معایب تبلیغات گوگلی کاملا متوجه میشیم که این تبلیغات کلیکی بدرد شرکت ها و سازمان های بزرگ با بودجه های بالا برای این کار می خورد که حسابی برای این کار هزینه می کنند، ولی برای سایت های شخصی و کوچک اصلا قابل توجیه و به صرفه نیست و با توجه به قیمت دلار هیچ توجیه اقتصادی نخواهد داشت. هر چه به بالاترین رتبه نزدیک باشید وبسایت شما بيشتر به كاربران نمايش داده می‌شود، و جستجو شما و اقتدار برندتان بهتر می‌شود. در حقیقت، گوگل در حال حاضر توانایی تشخیص معنی دقیق کلمات کلیدی در محتوا را دارد و اگر نتایج جستجو فراتر از محتوای شما باشد، شما را در پایین‌ترین صفحه نتایج قرار می‌دهد.

به علاوه، نوشتن به صورت مرتب درباره کسب‌و‌کار و حوزه کاری خودتان نیازمند این است که نیازهای مخاطبان مورد نظر خود را بدانید و همچنین در جریان آخرین به‌ روزرسانی‌ها در صنعت خود باشید. شبکه ‌های اجتماعی تا چه اندازه در سئو تاثیرگذار هستند ؟ مقاله مرتبط : سئو سایت با دامین اتوریتی جدید چه تغییری خواهد کرد؟ بهترین روش لینک سازی برای سئو سایت آژانس های مسافرتی و برند های حوزه گردشگری تعداد بسیار فراوانی از صاحبان وب سایت ها چگونگی آوردن سایت به صفحه اول گوگل را نمی دانند.

این گواهینامه ها هزینه جندانی ندارند و تقریبا تمامی هاستیگ ها این گواهینامه ها را ارائع می دهند. داشتن این گواهینامه می تواند بر روی سئو سایت تاثیر گذار باشد و به کسب اعتبار و نتایج بهتر سایت کمک نماید. بهترین روش های بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ برای صنعت گردشگری ترفندستان پلتفرم گفتگوی آنلاین رایچت ابزاری برای تبدیل بازدیدکننده به مشتری با عضویت در خبرنامه میموس از مهمترین آموزش‌های اختصاصی سئو وردپرس با خبر شوید.

طبق اعلام قبلی اَبر دِراک در مراسم رونمایی اردیبهشت دائمی و با کیفیت، خدمات اَبر دِراک تا پاییز سال جاری به‌صورت کاملا رایگان دراختیار کاربران قرار می‌گرفت. به عنوان مثال تیزر یا تریلری از قسمت اکران نشده یک سریال، که در پایان آخرین قسمت منتشر شده از آن نمایش داده می شود، نوعی از رپورتاژ است. تولید محتوای اختصاصی نظیر خبری، تبلیغاتی، عکاسی و بهینه شده از تجارب ماست محتوای خبر با توجه به نوع مخاطبان وب سایت منتشر کننده تهیه شود تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد.

سادگی و سرعت در انتخاب و خرید رپورتاژ سایت ها و همچنین گزارش دهی سریع. حال محتوای ناب تولید شده توسط شما و بهینه شده توسط فرنیان، برای سردبیرهای رسانه‌های انتخابی ارسال می‌شوند و در کمتر از یک روز، خبر شما در آن رسانه‌ها منتشر می‌شود. دانشگاه‌های پزشکی انگلستان معتبرترین دانشگاه‌های دنیا به حساب می آیند. به دلیل سطح بالای آموزش و مجهزبودن به تجهیرات پیشرفته و مدرن تعداد… وب سایتهای خبری و خبرگزاری ها متن تولید شده را منتشر می کنند.

تولید محتوامباحث مربوط به تولید محتوا برای سایت، شبکه های اجتماعی و همچنین تولید محتوای گرافیکی و ویدیویی و موشن گرافیک برای بهره گیری بهتر از رپورتاژ آگهی نکاتی را باید رعایت کنیم در غیر اینصورت هزینه انجام شده بی تاثیر خواهد ماند و یا حتی میتواند موجب جریمه سایت شما توسط گوگل شود.

در نوشتن متن ریپورتاژ آگهی باید در نظر داشت نگارش آن به نحوی باشد که در خاطر خوانندگان و مشتریان بماند , زیاد از کلمات تخصصی و کلماتی که خودتان دوست دارید و زیاد برایتان اهمیت دارد استفاده نکنید . از زبان ساده و محاوره ای استفاده کنید سعی کنید در متن ریپورتاژ آگهی مسائل جذاب را مطرح کنید مانند خدمات جدید و ..... , تصاویری مربوط به مطالب اضافه کنید و تیتری جذاب و جالب برای موضوع خود انتخاب کنید . لطفاً قبل از واریز هرگونه وجه، نسبت به تبلیغ خود هماهنگی لازم را انجام دهید.

این نوع بک لینک ها اگر قدرتمند باشند میتوانند بهترین نتیجه را برای سایت شما در موتور های جستجوگر داشته باشند. تنها یک لینکی که در قالب پست(ریپورتاژ آگهی) منتشر شده باشد کار به جایی نخواهد برد اما چندین و چندتای آن چرا!

اگر سایت هدف امکان ارسال دیدگاه دارد در این صفحه کامنت گذاری کنید تا ارزش و اعتبار آن افزایش یابد. وقتی در گوگل سرچ می کنیم :”گردشگری ایران” ؛ بجای اون صفحه ،صفحه اصلی سایت در صفحه اول دیده میشه. قصد خرید چندین تبلیغ دارید؟ با خرید پکیج‌های تبلیغاتی در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید!

دوست دارید صفحه اصلی شما با جستجوی چه عبارتی در گوگل نمایش داده شود؟ تبلیغات بنری و تبلیغات متنی در ستون کناری (ساید بار) کلیه مقالات وبسایت قرار خواهد گرفت؛ با استفاده از بررسی های مورد متعدد و آنالیزهای دقیق روی رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر فارسی به این نتیجه رسیده ایم که هر چقدر جایگاه شما در آن عبارت بهتر باشد تاثیر و ارزش رپورتاژ آگهی برای آن صفحه بیشتر خواهد شد. خانه های چوبی در برابر امواج مضر الکترومغناطیس به داخل خانه عایق می‌باشند.
منابع نوشته:

https://www.reportagebygettyimages.com/

http://www.reportage.org/

https://www.independent.co.uk/topic/reportage

https://www.youtube.com/channel/UCBzai1GXVKDdVCrwlKZg_6Q

https://thisisreportage.com/faq/

https://irsocial.net/buy-reportage/



:: برچسب‌ها: تولید محتوا برای سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 646
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

متوجه خواهید شد که در زبان انگلیسی ما فقط یک کلمه داریم تا یک اسم را مستقیما مشخص کنیم که آن the است. در آلمانی سه کلمه اصلی برای این وجود دارد به علاوه 3 مورد دیگر که باید در موارد خاص از آن ها استفاده کنید. این بدان معنی است که 6 کلمه برای کلمه the در زبان آلمانی وجود دارد.

سه کلمه اصلی یک اسم را مونث، مذکر و یا ظریف مشخص می کند. ترفندهایی وجود دارد که می توانید برای تعیین اینکه آیا یک اسم مونث است، مذکر یا خنثی است، اما آن ها همیشه به شما کمک نمی کنند و شما باید آن ها را حفظ کنید. این که آیا شما به این زبان تسلط دارید یا خیر بر توانایی شما در شناسایی جنسیت یک اسم منوط است. این برای هر آنچه شما همیشه می گویید مهم است. من به جزئیات نمی پردازم، اما بگذارید فقط بگویم که اگر این را می دانستم تجربه کاملا متفاوتی را تجربه می کردم.

مقالات مستقیم خود را با هر اسم واحد بیاموزید. تصور کنید که بخشی از کلمه است. این بسیار مهم است اگر این کار را انجام دهید سفر شما بسیار آسانتر خواهد شد. بهترین کتابی که تاکنون برای گرامر آلمانی خریداری کرده ام و بسیاری از آنها را نیز خریداری کرده ام این است گرامر انگلیسی برای دانشجویان آلمانی.

اگر یک زبان انگلیسی بومی هستید که به دنبال یادگیری زبان آلمانی هستید، این کتاب واقعاً به شما در درک پیچیدگی های گرامر آلمانی کمک می کند. مهم نیست که چه برنامه ای، خدمات یا محصولاتی می گوید، شما نمی توانید با استفاده از تنها یک نوع رسانه آلمانی را یاد بگیرید. حتی داشتن دروس خصوصی که به نظر من بهترین راه برای یادگیری غیر از غوطه وری کامل است کافی نیست. شما باید کارهای بیشتری انجام دهید. در اینجا چیزی است که من پیشنهاد می کنم.

من سال اول آلمانی خود را بر روی آن انجام دادم و این یک پایه عالی برای واژگان من بود. اگر می خواهید با چیزی سبک و آسان شروع کنید از اینجا شروع کنید. حتی اگر تمام ماژول ها را تکمیل کنید، مسلط نیستید اما این مزایای خاص خود را دارد. عالی برای مبتدی مطلق، اعتماد به نفس شما را سریعتر از هر برنامه دیگری ایجاد می کند، بسیار آسان برای استفاده، فوق العاده سرگرم کننده.

به رادیو آلمانی گوش دهید. یک ایستگاه رادیویی به زبان آلمانی پیدا کنید و فقط آن را در پس زمینه نگه دارید. من یک نمایش گفتگوی رادیویی به عنوان مثال در مورد ورزش و نه تلویزیون یا فیلم را به دلایل زیر توصیه می کنم. آن ها به احتمال زیاد از گرامر و ساختار جمله استفاده می کنند. آن ها به احتمال زیاد لهجه آلمانی دارند که درک آن ساده تر است. آن ها کمتر از زبان عامیانه استفاده می کنند و یا کوتاه می کنند. تمرکز فقط روی گفتگوها، تصاویر و ترسیم همه با هم ساده تر است.

کتاب های کودکان را به آلمانی بخوانید درست است. کتاب های بچه ها را به آلمانی بخوانید. شما نمی توانید آن ها را در یک کتابفروشی مختص به زبان فرانسه پیدا کنید، اما می توانید در بسیاری از مراکز فروش کتاب زبان تهیه کنید. من در سفر به آلمان توانستم تمام منابع مورد نظر خود را بخرم، بنابراین اگر یک دوست آلمانی دارید از او بخواهید که کتاب ها را به همراه شکلات و قهوه بیاورد.

به همین دلیل توصیه می کنم کتاب های کودکان را بخوانید، واژگان معمولا ساده تر است. شما قادر خواهید بود یک داستان را از ابتدا تا انتها بخوانید و کلمات را در متن یاد بگیرید. اگر بلافاصله یک کلمه را تشخیص ندهید، بسیاری از عکس ها در ترجمه به شما کمک می کنند. داستان های کودکان به زبان آلمانی خنده دار است.

اگر قصد یادگیری زبان آلمانی را دارید، این نکات باعث می شود تجربه شما هزار بار بهتر شود. اگر تصمیم گرفتید بهتر است بدون آن ها آلمانی زبان مادری در اروپا و یکی از سه زبان رسمی کار اتحادیه اروپا است. زبان آلمانی دروازه شما برای یک نیروگاه اقتصادی، شرکت های رهبر بازار جهانی، آموزش عالی در سطح جهانی و آکادمی است.

اگر این کافی نیست که بخواهید امروز زبان آلمانی را شروع کنید، اینگونه خواهد بود باور کنید یا نه، آلمانی به دلیل شباهت های فراوان یکی از ساده ترین زبان ها برای یادگیری زبان انگلیسی به همراه آن است. بعلاوه یادگیری یک زبان خارجی مانند آلمانی مزایای سلامتی بی شماری برای شما به همراه دارد.

اگر تصمیم گرفته اید که به زبان آلمانی امتحان کنید و مشتاق شروع به یادگیری زبان کلمات طولانی و سازمان یافته هستید، در اینجا چند هک برای یادگیری سریع آلمانی و بهینه سازی تلاش های شما آورده شده است. با صداها شروع کنید. اکنون که تصمیم به یادگیری زبان آلمانی گرفتید، وقت آن رسیده است که وارد فرایند یادگیری زبان شوید.

اما شما حتی از کجا باید شروع کنید؟ جواب ساده است. برای تلفن های موبایل یادگیری نحوه شنیدن، تلفظ و هجی کردن صداهای آلمانی بهترین مکان برای شروع حتی قبل از به خاطر سپردن کلمات و معانی آنهاست. بر خلاف انگلیسی، اکثر کلمات آلمانی درست مثل آنچه نوشته شده تلفظ می شوند. گرچه دستور زبان آلمانی کمی پیچیده تر از دستور زبان انگلیسی است، اما تلفظ آلمانی قطعاً چنین نیست. با این وجود همیشه ایده خوبی است که یاد بگیرید چگونه قبل از یادگیری واژگان و مطالعه گرامر اصوات آلمانی را تلفظ کنید.

الفبای آلمانی همان الفبای انگلیسی است، اما با چهار حرف اضافیä ، ö ، ü و عجیب است درست است؟ اما نگران نباشید شما آن ها را سریعتر از آنچه می توانید بگویید. نکته اصلی این است که ابتدا مدتی را صرف تمرکز بر روی صداهای آلمانی و املایی کنید تا مدت بیشتری برای شما خارجی نباشد. الفبای آلمانی را مطالعه کنید، حروف را شناسایی کرده و تمامی صداهای متفاوت از صداهای انگلیسی را تلفظ کنید.



:: برچسب‌ها: مکالمه زبان آلمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

همیشه می خواستم درباره برنامه نویسی کد اطلاعات بیشتری کسب کنید ، اما فاقد وقت بود؟ اگر در دانش کد منبع شما شکافی وجود دارد ، این برگه تقلب نهایی در برنامه رایانه منبع کد شما را راهنمایی می کند که چگونه از آنها استفاده کنید. زبان برنامه نویسی رایانه شامل درک همه چیز از محیط برنامه نویسی برای شامل همه چیز است. اگر مهارت های برنامه نویسی را بدست آورید ، می توانید در دنیای مجازی یک قهرمان واقعی شوید. بنابراین ، برنامه نویسی رایانه ای را برای مبتدیان بیاموزید و نکات و ترفندهایی را که برای پیشرفت در دنیای سایبر لازم است ، بدست آورید

کد منبع در زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟

این توالی از دستورالعمل هایی است که برای استفاده از زبان برنامه نویسی رایانه برای انجام کارهای خاص از طریق رایانه طراحی شده است. بنابراین ، تفاوت بین زبان انسانی و زبان رایانه چیست؟ خوب ، این تفاوت بین دنیای واقعی و مجازی است. معرفی دستورالعمل های برنامه رایانه ای به عنوان کد دوره شناخته می شود.

زبان برنامه نویسی رایانه به عنوان برنامه نویسی منبع برنامه شناخته می شود. دستگاه رایانه ای بدون برنامه مانند قهوه بدون شکر یا صبح مانند قهوه بدون خورشید است. برنامه های رایانه ای می توانند از دو تا میلیونها خط آموزش باشند. دقیقاً همانطور که در جهان بشر زبانهای زیادی وجود دارد ، بسیاری از زبان های برنامه نویسی رایانه ای مانند Python ، C ++ ، Java ، C ، Perl ، PHP و Ruby نیز وجود دارند.

صدها زبان مختلف برنامه نویسی وجود دارد. اگر می خواهید چندین زبان صحبت کنید ، دنیای مجازی مکان مناسبی برای شماست

ایجاد واقعیت مجازی: برنامه های رایانه ای چه کاری می توانند انجام دهند

برنامه های رایانه ای تقریباً در هر زمینه ای از فیلم گرفته تا پزشکی ، دفاع از کشاورزی ، ارتباطات گرفته تا ارتباطات مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه های رایانه ای متفاوتی شامل MS Word ، Internet Explorer و Adobe Photoshop است. برنامه های رایانه ای برای معاینه پزشکی از طریق ارتباط صوتی استفاده می شود

یک برنامه نویس رایانه: مرد پشت دستگاه

برنامه نویس رایانه کسی است که برنامه های رایانه ای می نویسد یا برنامه نویسی رایانه ای را انجام می دهد. برنامه نویسان مختلف در بسیاری از زبانهای برنامه نویسی رایانه با تخصص های مختلف همراه هستند

الگوریتم ها: A تا Z زبان برنامه نویسی رایانه

در مورد زبان برنامه نویسی رایانه ، یک فرایند گام به گام نقش اساسی در حل مشکلات یا الگوریتم ها دارد. الگوریتم مجموعه ای محدود از دستورالعمل ها و الگوریتم های قاب برنامه نویسان کاملاً تعریف شده قبل از ارائه کد واقعی است

محیط برنامه نویسی رایانه

تک برنامه نویسی زبان در ، مطالعه از خدمات بیشتر مهم چیزی است محیط زیست راه اندازی است. این برنامه است برای پایه به شکل کار که است. کامپیوتر در نصب و راه اندازی D ، کامپایل و برنامه اعدام به سفارش استفاده به باشد

برنامه نویسی زبان به استفاده از شروع به به راه اندازی متن ویرایشگر ، کامپایلر و مفسر از قانون اساسی که است. کامپیوتر برنامه را برای متن ویرایشگر به استفاده از به اطمینان حاصل شود که کامپایلر برنامه به باینری فرمت به تغییر که است. برنامه به طور مستقیم اجرا برای سفارش ، مترجم از نیاز است که. متن سردبیران از موارد در دفترچه یادداشت + +، متن ویرایش و Bibiidit درگیر هستند. جاوا ، پاسکال و C ++ به عنوان برنامه نویسی زبان های برای چنین زبان در برنامه نویسی از شروع از اول خود کامپایلر نصب به مورد نیاز     است

پایتون ، پرل و پی اچ پی به عنوان برنامه نویسی زبان به باینری فرمت در تلفیقی از نیاز نیست وجود دارد است و مترجم از دسترسی خط خط برنامه خط به عنوان خوانده شده و مستقیم تبدیل از هیچ برنامه به اعدام می شود به سفارش به باشد ممکن است داشته باشد

یک برنامه خط به راحتی قابل نوشتن است. برنامه نویسی پیچیده نیاز به اجرای برنامه های پیچیده دارد. زبانهای مختلف از نظر نحو آنها متفاوت است. به عنوان مثال ، هر برنامه C با یک تابع اصلی شروع می شود و بین پرانتز ها وصل می شود. کدگذاری قسمت درون پرانتز به عنوان بدنه برنامه شناخته می شود.

کارها واحدهای کوچک برنامه هایی هستند که برای انجام کارهای خاص به کار می روند. برنامه نویسی C توابع داخلی را فراهم می کند. برخی از زبانهای برنامه نویسی به جای توابع از زیر برنامه ها استفاده می کنند. برای ایجاد فهم این برنامه از نظرات استفاده می شود و می توانید از هر زبانی که می خواهید بنویسید استفاده کنید. علاوه بر کاراکترهای قابل چاپ برای تهیه گزاره های برنامه نویسی ، فضا ، تب و برنامه همچنین دارای یک خط جدید مانند فضای سفید است. کاراکترهای Whitespace برای همه زبانهای برنامه نویسی مشترک است.

خط سیاه یا خطی که حاوی فضای سفید و اظهار نظر است توسط بیشتر کامپایلرها نادیده گرفته می شود. هر جمله فردی به روشی خاص خاتمه می یابد ، به عنوان مثال ، در برنامه های C یک بیانیه فردی با یک کلمه به پایان می رسد



:: برچسب‌ها: اصول زبان برنامه نویسی رایانه , محیط برنامه نویسی رایانه , زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

رابین (اسکات منویل) و همتای نوجوان تایتان هرگز به قهرمانان دیگر احترام نمی گذارند. آنها تصمیم می گیرند که دلیل این است که آنها بر خلاف سوپرمن (نیکلاس کیج) یا بتمن (جیمی کیمل) هرگز در فیلم خود ظاهر نشدند. بنابراین رابین ، سایبورگ (خاری پایتون) ، استار فایر (هیندن والچ) ، راون (تارا قوی) و Beast Boy (گرگ Cipes) برای شکستن هالیوود آماده شدند.

حالا که ما فیلم های 40 به علاوه در شوق ابرقهرمانان مدرن هستیم ، سرنوشت مالیخولیایی آن هوشیارانی را که هنوز لحظه های صفحه نمایش بزرگ خود را ندارند ، در نظر بگیرید. از این گذشته ، حتی افراد غیرانسانی نیز در IMAX بازی می کردند. این وضعیت وحشتناکی است که رابین (منویل) و نوجوان تیتان با همکار خود پیدا می کنند - و جید ویلسون کارگردان فوق ستاره (کریستن بل) به آنها می گوید قبل از اینکه بتوانند ستاره فیلم شوند ، به یک معمای قوس احتیاج دارند. اسلید بد را وارد کنید (ویل آرنت). همانطور که تایتانها جلوی پرده نقره ای را پیش روی خود می گذارند ، خوب ، همه چیز ، سرنوشت کل جهان مختصراً فروخورده است - و از همه بدتر ، مشاغل فیلم آنها.

این یک چرخش هوشمندانه است که در قسمتهای مختلف ابرقهرمانان واقع شده است و بر اساس سریالهای کارتونی بی نظیر 2013 ساخته شده است ، که خودش یک نمایش جدی تر 2003 را پشت سر گذاشت. اما برای بدست آوردن آن نیازی به دیدن تجسمات قبلی ندارید: Teen Titans یک فیلم ابرقهرمانی است که به شما علاقه دارد تا شما را بخنداند ، از این که بمباران هر مناطق بزرگ شهری با سکوهای غول پیکر یا برخی از قوسهای داستان حماسی خنده دار شود ، خنده دارتر می شود. و در این مأموریت که شما را از خنده گریه کند ، به راحتی با LEGO Batman یا Deadpool به راحتی برابر است.

پیش زمینه عملکرد 2D ، chibi پرش از شوخی های نارنجی (پوستری برای ویژگی های BVS با ویژگی های Batgirl و Supergirl در آغوش گرفتن) و برش های عمیق از DC DC ("چالش های ناشناخته" ، کسی است؟ اصلاً؟). یک نقاله آکوامن الهام گرفته شده است که قیمت بلیط را به تنهایی توجیه می کند و یک رده آخر برای سنین. حتی بازیگری به زیبایی متا است: نیکلاس کیج سرانجام سوپرمن را بازی می کند ، در حالی که پسر واقعی او کال-ال از بروس وین جوان ابراز می کند.
دانلود فیلم ایرانی جدید
گاهی اوقات این عمل به محض اینکه شخصیت ها کمی از تحریک رشد شخصی و یا تعلیق شخصی پیروی از مجموعه عقب نشینی تجربه می کنند ، کشیده می شود ، اگرچه حتی این بیت ها به طور کلی به یک آهنگ خشخاش تبدیل می شوند. . اما این یک دزدگیر جزئی است. این داستان زیبا و احمقانه بی رحمانه تمام فیلم های ابرقهرمانان جذاب دیگر را در حالی که می خواهد محبت را در کل افراد گنگ آنها ببندد ، ناامید می کند. این یک شادی مطلق است



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم ایرانی جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 490
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

گوگل جدیدترین نسخه سیستم عامل Android ، Android 9.0 Pie را برای بسیاری از جدیدترین تلفن های هوشمند از جمله Google Pixel به بازار عرضه کرده است در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید که کدام تلفن های هوشمند برای این نوع اندروید از بازار خارج شده اند . برخی از ویژگی های بهتر در Android 9.0 Pie وجود دارد که باعث می شود این نسخه نسبت به نسخه قبلی آن بهتر شود

نگاه جدید در اندروید 9

گوگل نگاه سیستم عامل Android 9.0 Pie را تغییر داده است. در ظاهر جدید هیچ لبه گرد وجود ندارد. جدای از این ، سایه اعلان نیز تغییر کرده است. در کنار این ، تنظیمات سریع و اعلان ها پاک هستند. جدای از این ، کلید داغ تغییر کرده است تا بتوانید تنظیمات بلوتوث و وای-فای را گسترش دهید.

بسیاری از ویژگی های هوش مصنوعی به این سیستم عامل جدید اندروید اضافه شده است. از این میان ، ویژگی اعلان هوشمند نیز برای اعلان ها اضافه شده است.

حالت قفل کردن در اندروید 9

این ویژگی در آیفون X اپل مشاهده شده است. همین ویژگی در آخرین Android 9.0 گوگل نیز ارائه خواهد شد. پس از فعال شدن این حالت ، می توانید سنسور اثر انگشت تلفن را غیرفعال کنید. با این ویژگی ، هیچ کس نمی تواند شما را مجبور به باز کردن قفل گوشی کند.

کنترل یک دست

همچنین می توانید گوشی هوشمند خود را با یک دست در Android 9.0 جدید Google کنترل کنید. با کمک کلید صدا و دکمه پاور ، شما قادر خواهید بود کل تلفن را کنترل کنید.

حالت تاریک

حالت تاریک در تنظیمات این سیستم عامل جدید اندروید ارائه شده است. اگر می خواهید تصویر زمینه تاریک داشته باشید ، به جای تغییر آن ، می توانید حالت تاریک را روشن کنید یا تلفن قادر خواهد بود حالت را به طور خودکار تغییر دهد.

مناسب برای ویژگی درجه یک

بیشتر تلفن های هوشمند که امروز پرتاب شده اند با ویژگی های نوکیا همراه هستند ، به گونه ای گوگل این سیستم عامل را برای ویژگی نوکیا مناسب کرده است. با رفتن به حالت توسعه دهنده می توانید صفحه نمایش را با توجه به اندازه شکاف تنظیم کنید.

ابزار عکس

ابزارهای جدیدی برای گرفتن تصاویر نیز اضافه شده است. به محض فشار دکمه روشن ، گزینه ای برای گرفتن عکس از صفحه در بالای صفحه ظاهر می شود. در کنار این ، شما همچنین قادر به ویرایش و به اشتراک گذاری تصاویر op خواهید بود.

مانیتور داشبورد

Android 9.0 همچنین تحت برنامه جدید وب سازی Google ، یک ویژگی داشبورد جدید را به دست خواهد آورد. در این ویژگی ، اگر زمان بیشتری را برای یک برنامه اختصاص دهید ، آن را نیز به شما هشدار می دهد. هر یک از فعالیتهای دسک تاپ شما کنترل خواهد شد.

حرکات

صحبت از ژست آن ، برای اولین بار ، با تعویض دکمه Home Android ، دسته کوچک نصب شده است. همچنین ، سوئیچ اپلیکیشن آن مانند iPhone X به صورت افقی حرکت می کند. یعنی قطعاً این ویژگی جدید برای کاربران اندرویدی جذاب خواهد بود. تمرکز اصلی گوگل بر راحت تر کردن مدیریت تلفن های هوشمند از طریق ویژگی های جدید برای کاربران است.

چرخش کنترل

در Android Oreo یا سایر سیستم عامل ها می توانید چرخش گوشی را مطابق خود تغییر دهید. اما اگر تلفن را در آخرین سیستم عامل اندروید بچرخانید ، صفحه نمایش تلفن شما به طور خودکار تغییر خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: نگاه جدید در اندروید 9 , حالت قفل کردن در اندروید 9 ,
:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آبان 1398 | نظرات ()